Qui Vive
  • Home
  • Sponsors
  • Acties
  • ClubMarkt
  • Contact
  • Inloggen

Sponsorcommissie Qui Vive

  • Bedrijfsinformatie
  • Acties
  • Contact

Sponsoring bij UHC Qui Vive

 

Het sponsorbeleid van U.H.C. Qui Vive is op hoofdlijnen samen te vatten in 10-punten:
  1. Sponsoring van de vereniging in zijn geheel of specifieke verenigingsonderdelen van U.H.C. Qui Vive kan uitsluitend op Hoofdsponsor (platina sponsorpakket) en Sub-hoofdsponsorniveau (goud en zilver sponsorpakket). Het tarief van deze sponsoring wordt in overleg met de sponsorcommissie vastgesteld en is te allen tijde exclusief materiaal-, ontwikkel- en drukkosten. Voor deze sponsorovereenkomsten wordt een maatwerk sponsorvoorstel opgesteld.
  2. Hoofdsponsor (platina sponsorpakket) en sub-hoofdsponsor (goud en zilver sponsorpakket) afspraken met U.H.C. Qui Vive worden schriftelijk vastgelegd voor een periode van telkens 3 jaar. Mondelinge afspraken omtrent sponsoring zijn derhalve niet rechtsgeldig.
  3. Sponsoring van eerstelijn-teams van U.H.C. Qui Vive kan vanaf sub-sponsorniveau (brons sponsorpakket) met een verplichte bijdrage van EUR 2.500,- per seizoen. Een sub-sponsorovereenkomst is inclusief lidmaatschap van de U.H.C. Qui Vive Business Club en is voor deze sponsoring verplicht en geeft u dus toegang tot het sponsoren van een of meerdere eerstelijn-teams. Voor deze teams is (i.v.m. clubsponsoren) overigens alleen sponsoring van trainingspakken, tassen en materiaal mogelijk! Shirtsponsoring is exclusief voorbehouden aan de hoofdsponsor en de sub-hoofdsponsoren. Het tarief van de sponsoring van een of meerdere eerstelijn-team(s) wordt in overleg met de sponsorcommissie vastgesteld en is te allen tijde exclusief materiaal-, ontwikkel- en drukkosten. Voor deze sponsorovereenkomsten wordt een standaard sponsorcontract gehanteerd.
  4. Sub-sponsor (brons sponsorpakket) afspraken en een vrienden van U.H.C. Qui Vive overeenkomst worden schriftelijk vastgelegd voor een periode van telkens 1 jaar. Mondelinge afspraken omtrent sponsoring zijn derhalve niet rechtsgeldig.
  5. Sponsoring van overige teams van U.H.C. Qui Vive kan door middel van een Vrienden van U.H.C. Qui Vive overeenkomst. Voor deze teams hanteert U.H.C. Qui Vive echter wel een verplichte clubbijdrage van EUR 500,- per seizoen. Voor deze teams is (i.v.m. clubsponsoren) overigens alleen sponsoring van trainingspakken, tassen en materiaal mogelijk! Shirtsponsoring is exclusief voorbehouden aan de hoofdsponsor en de sub-hoofdsponsoren. Het tarief van de sponsoring van een of meerdere overig(e) teams is te allen tijde exclusief materiaal-, ontwikkel- en drukkosten.
  6. Branche-exclusiviteit voor sponsoren is, tenzij nadrukkelijk bepaald, onder voorbehoud. Het hoofdbestuur van U.H.C. Qui Vive streeft er naar om geen onderling (potentieel) concurrerende sponsoren aan te trekken. Bovendien streven we ernaar om sponsoren aan te trekken die, met betrekking tot, bedrijfsactiviteiten, complementair zijn op het bestaande ledenbestand van de U.H.C. Qui Vive Business Club.
  7. I.v.m. het managen van bestaande en toekomstige sponsorbelangen dienen ook de gesponsorde trainingspakken en eventuele gesponsorde na-de-wedstrijdkleding e.d. uiterlijk 1 maand voor ingebruikname via: sponsor@quivive.nl te worden aangemeld bij de sponsorcommissie.
  8. Het hoofdbestuur van U.H.C. Qui Vive behoudt zich het recht voor om in het kader van het algehele belang van de vereniging en het belang van bestaande dan wel toekomstige sponsorpartners geen toestemming te verlenen aan mogelijk conflicterende sponsorverzoeken. Dit geldt voor sponsorverzoeken op alle hierboven onderscheiden niveaus.
  9. Sponsoren zijn zelf verantwoordelijk voor het tijdig en juist aanleveren van logo’s en URL’s die gebruikt worden op de website van U.H.C. Qui Vive of andere communicatie uitingen. Indien sponsoren conform de sponsorovereenkomst recht hebben op het leveren van promotiemateriaal bij toernooien en festiviteiten op U.H.C. Qui Vive, zijn sponsoren zelf verantwoordelijk voor het tijdig en juist aanleveren van de materialen bij de sponsor- of toernooicommissie.
  10. Sponsorcontracten met U.H.C. Qui Vive kunnen alleen door het hoofdhoofdbestuurslid verantwoordelijk voor commercieel beleid worden aangegaan en worden ondertekend door de voorzitter van het hoofdbestuur.
Sponsorcommissie Qui Vive
Vuurlijn 30
1424NR De Kwakel
Nederland

0297-562274
sponsor@quivive.nl
http://www.quivive.nl
Sponsorcommissie Qui Vive
actionimage
Word sponsor van Qui Vive!
Sponsoren van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Nu niet meer! Qui Vive heeft meer dan 1000 leden met een zeer interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per week komen hier ongeveer 1500 bezoekers en worden 6000 pagina’s bekeken!   Sponsor worden van Qui Vive biedt dus een commerciële kans, zeker nu Qui Vive het SponsorPortaal heeft. In deze digitale omgeving, die aan de website is gekoppeld, heeft u als sponsor de gelegenheid om zich aan de leden, bezoekers en toeschouwers van Qui Vive te presenteren, met specifieke uitingen voor deze doelgroep. Concreet houdt dit in dat op onze website de logo’s van de sponsoren zijn vervangen door actiematige uitingen, die u als sponsor zelf, op elk gewenst moment, kunt aanpassen. Een sportzaak kan daardoor wekelijks een speciale aanbieding voor de leden van uw vereniging promoten (bijv. korting op een hockeystick), een uitzendbureau toont de actuele vacatures en een makelaar toont hier de nieuw in de verkoop genomen woningen. De kans dat u als sponsor concreet business genereert is buitengewoon groot en het is hierdoor heel interessant om sponsor van Qui Vive te zijn.   Sponsoren van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Nu niet meer! AMVJ heeft 850 leden met een zeer interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per week komen hier ongeveer 1500 bezoekers en worden 6000 pagina’s bekeken!

Sponsoracties >

  • Word sponsor van Qui Vive!
    Word sponsor van Qui Vive!
    Sponsorcommissie Qui Vive
    Sponsoren van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Nu niet meer! Qui Vive heeft meer dan 1000 leden met een zeer interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per week komen hier ongeveer 1500 bezoekers en worden 6000 pagina’s bekeken!   Sponsor worden van Qui Vive biedt dus een commerciële kans, zeker nu Qui Vive het SponsorPortaal heeft. In deze digitale omgeving, die aan de website is gekoppeld, heeft u als sponsor de gelegenheid om zich aan de leden, bezoekers en toeschouwers van Qui Vive te presenteren, met specifieke uitingen voor deze doelgroep. Concreet houdt dit in dat op onze website de logo’s van de sponsoren zijn vervangen door actiematige uitingen, die u als sponsor zelf, op elk gewenst moment, kunt aanpassen. Een sportzaak kan daardoor wekelijks een speciale aanbieding voor de leden van uw vereniging promoten (bijv. korting op een hockeystick), een uitzendbureau toont de actuele vacatures en een makelaar toont hier de nieuw in de verkoop genomen woningen. De kans dat u als sponsor concreet business genereert is buitengewoon groot en het is hierdoor heel interessant om sponsor van Qui Vive te zijn.   Sponsoren van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Nu niet meer! AMVJ heeft 850 leden met een zeer interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per week komen hier ongeveer 1500 bezoekers en worden 6000 pagina’s bekeken!
  • Qui Vive boekt met €25,- korting!
    Qui Vive boekt met €25,- korting!
    Vinea
    Ledenkorting Leden van Qui Vive en hun vrienden hebben recht op een korting van 25 euro op een reis naar keuze. Gebruik hiervoor actiecode VIVE16. Kijk snel op www.vinea.nl en bepaal jouw bestemming voor deze herfst of wintersportvakantie.
  • Facturatie en incasso uitbesteden?
    Facturatie en incasso uitbesteden?
    FIQAS Software B.V.
    Uitbesteden van uw tarifering, facturatie en incasso aan FIQAS betekent volledige beheersing van bedrijfskritische processen. Op een efficiënte manier, en tegen realistische tarieven, zodat u uw cost-to-serve kunt terugbrengen. De kwaliteit van de dienstverlening staat daarbij centraal.Onze ervaren Billing Managers zorgen er voor - met hun kennis en ervaring én de Abillity® software -, dat uw processen accuraat en volgens afspraak worden uitgevoerd. Ze hebben hierbij regelmatig contact met uw eigen billing manager, die op vastgestelde processtappen akkoord geeft op de voortgang. De FIQAS Billing Managers verstrekken daarnaast gedetailleerde informatie over het facturatieproces, bijvoorbeeld voor de afhandeling van disputen, en kunnen eventueel creditfacturen maken. FIQAS neemt zo de operationele stress aan uw kant weg, terwijl u de controle houdt over uw kritische bedrijfsprocessen. De FIQAS Managed Rating, Billing & Collection Services zijn af te nemen als totaalpakket of in onderdelen, afhankelijk van uw behoefte.De elementen van de Managed Services• Rating Services--> tarifering van transactiegegevens;• Billing Services --> facturatie van abonnementen en transacties;• Collection Services --> automatische incasso’s, verwerken van betalingen en versturen van herinneringen.
  • Sponsor je club en jezelf!
    Sponsor je club en jezelf!
    OnzeClubwinkel
    Winkelen zoals je gewend bent zonder extra kosten maar wel je club en jezelf sponsoren!   Maak snel een account aan op www.onzeclubwinkel.nl!   De leukste manier om jouw club te sponsoren en jezelf!   Aanmelden werkt als volgt:  - Direct via www.onzeclubwinkel.nl kun je je registreren met e-mailadres en een wachtwoord. - Je vinkt bij inschrijving jouw verenging aan bij "jouw vereniging". Daarna gaat met elke aankoop die je doet via Onzeclubwinkel een deel van de commissie die wij ontvangen van de webshop, naar je club en een deel naar jezelf.   Inschrijven als deelnemer Inschrijven als deelnemer kan op twee manieren: via de banner op de website van jouw vereniging of via de homepage van de site van Onzeclubwinkel. Op de homepage schrijf je je in via de knop INSCHRIJVEN met een e-mailadres en een wachtwoord. Vink bij je inschrijving jouw vereniging aan. Na je inschrijving krijg je van ons een bevestigingsmail waarmee je kunt inloggen op jouw persoonlijke Onzeclubwinkel-pagina.  Koppeling vereniging Vanaf deze inschrijving ben jij voor je internetaankopen gekoppeld aan jouw vereniging en help je mee jouw club te sponsoren. Shoppen Via www.onzeclubwinkel.nl vind je via het zoekvenster of tussen de categorieën, het product, de winkel of de dienst die je zoekt. Op onze site klik je door naar de webwinkel waar je wil shoppen en shop je zoals je dat gewoonlijk ook doet. De aankoop wordt niet gedaan bij Onzeclubwinkel maar rechtstreeks bij die winkel. GeldTerug Zodra er een aankoop is afgerond zorgt de webshop er voor dat de advertentiekosten oftewel commissie, naar Onzeclubwinkel gaat. Hiervan betalen we een deel terug aan de vereniging, en een deel aan jou. Dit noemen we ‘GeldTerug’. Overzicht GeldTerug Op jouw persoonlijke Onzeclubwinkel-pagina zie je precies hoeveel GeldTerug-tegoed je voor jezelf én voor de vereniging hebt opgebouwd. Extra GeldTerug Hoe meer deelnemers we hebben, hoe groter het bedrag is dat wij van de webshops terugkrijgen. En daarmee hoe hoger het bedrag dat we aan jou terug kunnen betalen. Help mee om Onzeclubwinkel groot te maken, want samen stukken sterker! Uitbetaling van je GeldTerug-tegoed aan clublid Zodra jouw GeldTerug-tegoed hoger is dan € 5,- kun je het laten uitbetalen. Je kunt het ook laten staan en doorsparen tot een voor jou geschikt moment. Misschien een extraatje voor de vakantie of feestdagen? Uitbetaling van GeldTerug aan club   Zodra het GeldTerug-tegoed hoger is dan € 25,- kan dit uitbetaald worden aan de club. 
  • Volg ons ook op Twitter
    Volg ons ook op Twitter
    Rabobank Regio Schiphol
    @RaboSchiphol
  • Eenvoudiger obligaties uitgeven?
    Eenvoudiger obligaties uitgeven?
    SponsorVisie
      Obligatieplan.nl zorgt ervoor dat u zelf het wiel niet hoeft uit te vinden. Alles wat u nodig heeft om succesvol onderhandse leningen aan te gaan of obligatie uit te geven krijgt u kant-en-klaar aangeleverd.  Denk aan concept leningvoorwaarden, een communicatieplan en plan van aanpak. Daarnaast helpen wij met een digitaal inschrijfformulier dat u op uw eigen website publiceerd en we zorgen dat u een live tussenstand op de website kunt communiceren. U krijgt bovendien een online platform in de uitstraling van uw vereniging waarmee u de administratie tijdens de looptijd wordt geautomatiseerd. U hoeft niets meer te verzinnen en u krijgt alle support die u nodig hebt. En de kosten? Die zijn afhankelijk van het opgehaalde bedrag. Uw succes is dus ook ons succes.   En successen zijn er! Zo haalde Hockeyclub Hurley meer dan € 400.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. Elke week komen er nieuwe voorbeelden bij. Obligaties uitgeven bij leden en betrokkenen heeft, als alternatief voor lenen bij de bank, grote voordelen: Geen zekerheden en verpanding noodzakelijk Geen borgstelling door gemeente Lagere (rente)lasten Voor bestaande en nieuwe financieringen Ook gedeeltelijke financiering en combinaties met andere financieringsvormen mogelijk Fiscale mogelijkheden i.c.m. periodieke gift Door een obligatie te combineren met een periodieke gift ontstaat een groot fiscaal voordeel. Via deze link kan een rekentool worden aangevraagd waarmee alle mogelijke scenario's kunnen worden doorgerekend. Bij een annuïtaire lening van € 100.000,- met een looptijd van 10 jaar, een rente van 4% en een verplichte jaarlijkse schenking van € 37,- levert de club, vergeleken met een banklening tegen 5% rente, al een besparing van € 43.000,- op, terwijl het de deelnemers niets kost! Hierbij wordt vermogensrendementsheffing buiten beschouwing gelaten omdat deze per deelnemer verschilt. Met een rente van 4% en een sluitende begroting zonder schenkingen is de Belastingdienst bereid vooraf goedkeuring te geven. Wij hebben goede contacten bij de Belastingdienst en kunnen hierbij faciliteren. Veel clubs en accountants en fiscalisten vinden een rente van 4% te behoudend en een hogere rente verdedigbaar, gezien het feit dat er geen zekerheden tegenover de lening staan en gezien soortgelijke leningen, vaak nog wel met diverse zekerheden, veel hogere rentepercentages kennen (zie: www.collincrowdfund.nl en www.geldvoorelkaar.nl). Wij adviseren clubs de gekozen rente te laten ondersteunen door een advies van een onafhankelijk specialist (accountant/fiscalist). Periodieke giften aan een vereniging of ANBI zijn volledig aftrekbaar van het belastbaar inkomen, zonder drempel of maximum. Voor het vastleggen van een periodieke gift is geen notaris meer nodig. Een onderhandse akte is voldoende. Deze aktes en overige contracten zijn beschikbaar in de toolkit. De lage spaarrente bij de bank maakt het voor de leden financieel aantrekkelijk om gebruik te maken van obligaties. Hiernaast is de ervaring dat leden van een club heel graag hun eigen club willen helpen. zeker als ze er zelf ook financieel op vooruit kunnen gaan! Er kan voor gekozen worden een voorwaarde te stellen dat de mensen die een lening verstrekken ook een periodieke gift moeten doen. Hierdoor worden over de looptijd duizenden en soms zelfs tienduizenden euro’s bespaard, terwijl het lid toch een rendement kan hebben op de obligatie. Een absolute win-winsituatie dus! Een uitleg van deze constructie en vindt u in onderstaande video.       Heeft u nieuwe plannen die u wilt financieren? Heeft u geld nodig voor nieuwe plannen, zoals de (ver)bouw van een kantine, aanleg van een nieuw veld of de aanschaf van een zaalhockeyhal. Dan kunt u direct profiteren van de voordelen die obligatieplan.nl biedt. U bespaart hiermee al snel duizenden euro's voor de vereniging. Heeft u een lopende financiering? Heeft uw organisatie al een lopende financiering? Dan kunt u die bestaande lening nu herfinancieren door middel van het uitgeven van obligaties aan de leden. Hierdoor kunnen aanzienlijke besparingen worden gerealiseerd. Zeker als u gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden van een periodieke gift.        
  • Klik&check de TK zaalhockeyOUTLET
    Klik&check de TK zaalhockeyOUTLET
    TK Hockey Equipment
    Bekijk nu ons zaalhockeyassortiment met korting in onze OUTLETshop!
Het SponsorPortaal is een product van SponsorVisie. Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op via info@sponsorvisie.nl.
Deze website maakt gebruik van functionele cookies. Klik hier voor meer informatie.