Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB)
  • Home
  • Sponsors
  • Acties
  • ClubMarkt
  • Contact
  • Inloggen

Unilever

  • Bedrijfsinformatie
  • Acties
  • Contact
Iedere dag weer gebruiken twee miljard mensen producten van Unilever om er goed uit te zien, zich goed te voelen en meer uit het leven te halen.
Partners voor het leven
Met meer dan 400 merken die zich richten op gezondheid en welzijn zijn wij als geen andere onderneming op zo veel verschillende manieren zo nauw betrokken bij het dagelijks leven van mensen.
Onze productenportefeuille varieert van uitgebalanceerde voedingsmiddelen tot verwen-ijs, betaalbare zeep, weldadige shampoos en producten voor de dagelijkse huishoudelijke verzorging. We produceren leidende wereldmerken als Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s en OMO, naast vertrouwde lokale merken als Blue Band, Pureit en Suave.
Verantwoord ondernemenSinds de oprichting van Lever Brothers door William Hesketh Lever in de jaren 1890 staan merken met een maatschappelijke missie al centraal binnen onze onderneming; tegenwoordig vormt maatschappelijk verantwoord ondernemen de basis van onze strategie.
In 2010 hebben we het Unilever Sustainable Living Plan geïntroduceerd – een reeks doelstellingen die ons helpen bij het bereiken van ons uiteindelijke doel: de omvang van ons bedrijf verdubbelen en tegelijkertijd onze invloed op het milieu tot een minimum terugdringen.
Om duurzaamheid te verankeren in elke fase van de levenscyclus van onze producten, werken we samen met onze leveranciers aan de ondersteuning van verantwoorde landbouwmethoden. Ook leren we veel van ngo’s en andere organisaties, want we realiseren ons dat we geen werkelijk duurzame onderneming kunnen opbouwen zonder deskundig advies.
We vinden dat we als bedrijf een verantwoordelijkheid hebben tegenover onze consumenten en de gemeenschappen waarin we actief zijn. Overal ter wereld investeren we in de lokale economie en ontwikkelen we de vaardigheden van mensen zowel binnen als buiten Unilever. En via onze activiteiten en merken zijn we actief met tal van programma’s op het gebied van hygiëne, voeding, empowerment en milieubewustzijn.
Impact en innovatie
We zijn ons ervan bewust dat innovatie essentieel is om te kunnen groeien. Met behulp van de nieuwste wetenschappelijke inzichten passen we onze merken voortdurend aan en verbeteren we hun voedingswaarde, smaak, geur en functionaliteit.
Ieder jaar investeren we bijna € 1 miljard in onderzoek en ontwikkeling en we hebben overal ter wereld laboratoria waar onze wetenschappers nieuwe ideeën en technieken onderzoeken en hun kennis toepassen op onze producten.
Onderzoek onder consumenten speelt een essentiële rol bij dit proces. Wij hebben een wereldwijd bereik dat door geen ander wordt geëvenaard en dit stelt ons in staat dichter bij consumenten in lokale markten te komen en zo hun uiteenlopende behoeften en prioriteiten te kunnen begrijpen.
Over onze merken
Van oude vertrouwde merken als Lifebuoy, Sunlight en Pond’s tot nieuwe innovaties zoals de betaalbare Pureit waterzuiveraar: ons assortiment is net zo divers als onze consumenten overal ter wereld.
Unilever heeft meer dan 400 merken, waarvan er 12 elk een omzet genereren van meer dan € 1 miljard per jaar.
Veel van deze merken hebben al van oudsher een sociale missie, zoals de inspanningen van Lifebuoy om hygiëne te bevorderen via handenwassen met zeep en Dove’s campagne voor echte schoonheid.
Ook hebben we een groot aantal reclamevakprijzen gewonnen op het prestigieuze Cannes International Advertising Festival, waaronder Advertiser of the Year 2010.
Unilever
Nassaukade 5
3071 JL Rotterdam
Nederland

010 - 439 49 11
info@unilever.nl
http://www.unilever.nl

Sponsoracties >

  • Eenvoudiger obligaties uitgeven?
    Eenvoudiger obligaties uitgeven?
    SponsorVisie
      Obligatieplan.nl zorgt ervoor dat u zelf het wiel niet hoeft uit te vinden. Alles wat u nodig heeft om succesvol onderhandse leningen aan te gaan of obligatie uit te geven krijgt u kant-en-klaar aangeleverd.  Denk aan concept leningvoorwaarden, een communicatieplan en plan van aanpak. Daarnaast helpen wij met een digitaal inschrijfformulier dat u op uw eigen website publiceerd en we zorgen dat u een live tussenstand op de website kunt communiceren. U krijgt bovendien een online platform in de uitstraling van uw vereniging waarmee u de administratie tijdens de looptijd wordt geautomatiseerd. U hoeft niets meer te verzinnen en u krijgt alle support die u nodig hebt. En de kosten? Die zijn afhankelijk van het opgehaalde bedrag. Uw succes is dus ook ons succes.   En successen zijn er! Zo haalde Hockeyclub Hurley meer dan € 400.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. Elke week komen er nieuwe voorbeelden bij. Obligaties uitgeven bij leden en betrokkenen heeft, als alternatief voor lenen bij de bank, grote voordelen: Geen zekerheden en verpanding noodzakelijk Geen borgstelling door gemeente Lagere (rente)lasten Voor bestaande en nieuwe financieringen Ook gedeeltelijke financiering en combinaties met andere financieringsvormen mogelijk Fiscale mogelijkheden i.c.m. periodieke gift Door een obligatie te combineren met een periodieke gift ontstaat een groot fiscaal voordeel. Via deze link kan een rekentool worden aangevraagd waarmee alle mogelijke scenario's kunnen worden doorgerekend. Bij een annuïtaire lening van € 100.000,- met een looptijd van 10 jaar, een rente van 4% en een verplichte jaarlijkse schenking van € 37,- levert de club, vergeleken met een banklening tegen 5% rente, al een besparing van € 43.000,- op, terwijl het de deelnemers niets kost! Hierbij wordt vermogensrendementsheffing buiten beschouwing gelaten omdat deze per deelnemer verschilt. Met een rente van 4% en een sluitende begroting zonder schenkingen is de Belastingdienst bereid vooraf goedkeuring te geven. Wij hebben goede contacten bij de Belastingdienst en kunnen hierbij faciliteren. Veel clubs en accountants en fiscalisten vinden een rente van 4% te behoudend en een hogere rente verdedigbaar, gezien het feit dat er geen zekerheden tegenover de lening staan en gezien soortgelijke leningen, vaak nog wel met diverse zekerheden, veel hogere rentepercentages kennen (zie: www.collincrowdfund.nl en www.geldvoorelkaar.nl). Wij adviseren clubs de gekozen rente te laten ondersteunen door een advies van een onafhankelijk specialist (accountant/fiscalist). Periodieke giften aan een vereniging of ANBI zijn volledig aftrekbaar van het belastbaar inkomen, zonder drempel of maximum. Voor het vastleggen van een periodieke gift is geen notaris meer nodig. Een onderhandse akte is voldoende. Deze aktes en overige contracten zijn beschikbaar in de toolkit. De lage spaarrente bij de bank maakt het voor de leden financieel aantrekkelijk om gebruik te maken van obligaties. Hiernaast is de ervaring dat leden van een club heel graag hun eigen club willen helpen. zeker als ze er zelf ook financieel op vooruit kunnen gaan! Er kan voor gekozen worden een voorwaarde te stellen dat de mensen die een lening verstrekken ook een periodieke gift moeten doen. Hierdoor worden over de looptijd duizenden en soms zelfs tienduizenden euro’s bespaard, terwijl het lid toch een rendement kan hebben op de obligatie. Een absolute win-winsituatie dus! Een uitleg van deze constructie en vindt u in onderstaande video.       Heeft u nieuwe plannen die u wilt financieren? Heeft u geld nodig voor nieuwe plannen, zoals de (ver)bouw van een kantine, aanleg van een nieuw veld of de aanschaf van een zaalhockeyhal. Dan kunt u direct profiteren van de voordelen die obligatieplan.nl biedt. U bespaart hiermee al snel duizenden euro's voor de vereniging. Heeft u een lopende financiering? Heeft uw organisatie al een lopende financiering? Dan kunt u die bestaande lening nu herfinancieren door middel van het uitgeven van obligaties aan de leden. Hierdoor kunnen aanzienlijke besparingen worden gerealiseerd. Zeker als u gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden van een periodieke gift.        
  • Eerst proeven dan geloven
    Eerst proeven dan geloven
    Heineken
    Onze meesterbrouwers hebben lange tijd gebrouwen en geproefd om tot een goed smakend 0.0 bier te komen: een alcoholvrij bier met een verfrissende en fruitige smaak, gecombineerd met een zacht moutige body. Een 0.0 bier gebrouwen met de kwaliteit die je sinds 1873 van ons kunt verwachten: met natuurlijke ingrediënten en een verfrissende smaak dankzij Heineken's unieke A-gist. Benieuwd? Proef het zelf!
  • Stage lopen bij PwC?
    Stage lopen bij PwC?
    PwC
    Je kunt tijdens je studie kennismaken met PwC. Met onze stages investeren we in toekomstige nieuwe collega’s. Lijkt het je wat om vast rond te kijken, vragen te stellen, te sparren en PwC’ers en klanten te ontmoeten?Kijk voor meer info op: www.werkenbijpwc.nl
  • Niemand Buitenspel
    Niemand Buitenspel
    ING
    Heb je zorgen over de betaling van de contributie of voetbalkleding?   Door geldzorgen kan de contributie van de voetbalclub één van de kosten zijn die je niet meer kan betalen. Terwijl blijven sporten in moeilijke tijden juist éxtra belangrijk is. Als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal vinden we dat iedereen moet kunnen voetballen, ook als er even geen geld is.  Daarom werken we samen met de KNVB en diverse partners om hierbij te helpen. Want er zijn vaak lokale en landelijke voorzieningen die het mogelijk te maken om te blijven voetballen. Of ermee te beginnen. Kijk snel wat er voor jou mogelijk is!  Naar de voorzieningenwijzer 
  • Ga voor de overwinning met NIKE ID
    Ga voor de overwinning met NIKE ID
    Nike
    PERSONALISEER MET NIKEID NOPPEN EN SPIKES     GA VOOR DE OVERWINNINGTil je training en spel naar een hoger niveau. Doorperformancedetails zoals de plaat of middenzool aan te passen, kun jehoger springen, sneller rennen en verder gaan.    
  • Hoeveel gaat u besparen?
    Hoeveel gaat u besparen?
    Nederlandse Energie Maatschappij
    Wacht niet langer met overstappen en zet nu uw tarief vast. Betaal niet langer te veel en wordt nu klant bij de Nederlandse Energie Maatschappij. Daarnaast verzorgen wij met onze volledige overstapservice uw overstap compleet en zonder problemen.Ik zeg doen.
  • Win 4 Youth
    Win 4 Youth
    Adecco
    Bij Adecco telt iedere kilometer Win4Youth is in 2010 door de internationale Adecco organisatie opgezet als unieke loopmanifestatie ter ondersteuning van projecten voor jeugdeducatie. Zowel medewerkers als klanten hebben een indrukwekkend aantal kilometers gemaakt, onder meer in marathonverband. Voor elke vijf kilometer die is geregistreerd, heeft Adecco geld beschikbaar gesteld. In totaal is er € 220.000,- bij elkaar gelopen. Met het initiatief wil Adecco collega’s en klanten van over de hele wereld met elkaarverbinden en haar kernwaarden uitdragen – Team Spirit, Customer Focus, Responsibility en Entrepreneurship. Maar bovenal wil Adecco het belang van jeugdeducatie onderstrepen door concreet bij te dragen aan projecten voor kansarme jongeren. 
Het SponsorPortaal is een product van SponsorVisie. Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op via info@sponsorvisie.nl.
Deze website maakt gebruik van functionele cookies. Klik hier voor meer informatie.