Acties

Meer effect, meer sponsors
Meer effect, meer sponsors
SponsorVisie
Sponsoring kan meer zijn dan alleen gunnen. Met het SponsorPortaal van SponsorVisie biedt een club haar sponsors een platform waardoor actief adverteren mogelijk is. En dat werkt! Uitingen zijn 5x effectiever dan alleen een logo en een sponsor bepaalt zelf wanneer hij welke uiting communiceert en dat zorgt voor meer resultaat! Een kans voor verenigingen Met het SponsorPortaal hebben sponsors de gelegenheid om zich aan de specifieke doelgroep, de leden en toeschouwers van uw vereniging, te presenteren, met specifieke uitingen voor deze doelgroep. Concreet houdt dit in dat de logo's van de sponsoren op uw website en op de schermen in uw clubhuis worden vervangen door actiematige uitingen, die de sponsoren zelf op elk gewenst moment kunnen aanpassen. Een sportzaak kan daardoor wekelijks een speciale aanbieding voor leden van uw vereniging promoten (bijv. korting op een voetbalshirt) en een makelaar toont hier de nieuw in de verkoop genomen woningen. De kans dat de sponsoren hierdoor concreet business genereren uit de doelgroep is vele malen groter en het wordt derhalve nog interessanter om sponsor van uw vereniging te zijn. Wij bieden dit concept op verschillende wijzen aan. O.b.v. van een jaarlijkse licentie vanaf € 250,-. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!   Een nog grotere kans voor sponsoren en adverteerders Via het SponsorPortaal is het mogelijk om actiematig de doelgroep van uw bedrijf via sportverenigingen te bereiken.   De advertentie is via het SponsorPortaal door de adverteerder of sponsor zelf te onderhouden. De inhoud van de uiting kan op elk gewenst moment worden aangepast.Adverteren via verenigingen is zeer aantrekkelijk. Via verenigingen wordt een zeer gerichte groep bereikt. De website van de verenigingen wordt veelvuldig door de leden bezocht De  doelgroep is van een gelijksoortig opleidings- en sociaal niveau en kent veel interactie. Het bestede advertentiebudget komt terecht bij lokale sportverenigingen en hiermee toont u uw maatschappelijke betrokkenheid (MVO). Sportsponsoring heeft een positieve connotatie waardoor het merkbeeld van uw organisatie bij de doelgroep positief wordt beïnvloed. Adverteren via verenigingen is zeer voordelig (tot 5x goedkoper dan regulier adverteren) Landelijk bereikVia een groeiend aantal verenigingen heeft u via het SponsorVisie een landelijk bereik. Wilt u meer weten over het adverteren via het SponsorPortaal, neem dan contact op met Peter van Baak van SponsorVisie op  06-41942715, of via onderstaande contactknop.
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
SponsorVisie
  Obligatieplan.nl zorgt ervoor dat u zelf het wiel niet hoeft uit te vinden. Alles wat u nodig heeft om succesvol onderhandse leningen aan te gaan of obligatie uit te geven krijgt u kant-en-klaar aangeleverd.  Denk aan concept leningovereenkomst en leningvoorwaarden, een communicatieplan en plan van aanpak. U krijgt bovendien een online platform in de uitstraling van uw vereniging waarmee u potentiële deelnemers optimaal kunt informeren en via een banner op uw website en op de schermen op uw locatie is een live tussenstand zichtbaar. U hoeft niets meer te verzinnen en u krijgt alle support die u nodig hebt. En de kosten? Die zijn niet hoger dan bij de bank en afhankelijk van het opgehaalde bedrag. Uw succes is dus ook ons succes.   En successen zijn er! Zo haalde Hockeyclub Hurley meer dan € 400.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. Elke week komen er nieuwe voorbeelden bij. De voordelen: Eenvoudig te organiseren dankzij een online platform Alle benodigde documentatie, zoals concept obligatieovereenkomst en -voorwaarden en voorbeeldcommunicatie naar potentiële deelnemers Advies en support Geen risico door lage, variabele kosten (1% over opgehaald bedrag) Obligatieplan.nl beheer Ook het beheer tijdens de looptijd van de obligaties of onderhandse leningen wordt door Obligatieplan.nl tegen lage kosten (0,25% over de hoofdsom per jaar) volledig geautomatiseerd. De voordelen van Obligatieplan.nl beheer op een rij: Volledige geautomatiseerde administratie en beheer van de obligaties Gemak door betaalbatches voor betaling van rente en aflossing Online inzicht en overzicht via een eigen online portal voor uw organisatie en uw deelnemers Geautomatiseerde correspondentie, zoals jaaropgaves, met alle deelnemers Vraag nu een gratis digitaal consult aan! Heeft u nieuwe plannen die u wilt financieren? Heeft u geld nodig voor nieuwe plannen, zoals de (ver)bouw van een kantine, aanleg van een nieuw veld of de aanschaf van een zaalhockeyhal. Dan kunt u direct profiteren van de voordelen die obligatieplan.nl biedt. U bespaart hiermee al snel duizenden euro's voor de vereniging. Heeft u een lopende financiering? Heeft uw organisatie al een lopende financiering? Dan kunt u die bestaande lening nu herfinancieren door middel van het uitgeven van obligaties aan de leden. Hierdoor kunnen aanzienlijke besparingen worden gerealiseerd. Zeker als u gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden van een periodieke gift.        
De inhaalslag is begonnen!
De inhaalslag is begonnen!
ABN AMRO
  ABN AMRO sponsort zo’n 50 hockeyclubs in Nederland. Allemaal plekken met stevige wortels in de maatschappij. In de geest van onze purpose ‘Banking for better, for generantions to come’ kunnen ook hockeyclubs een waardevolle bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving. In nieuwe sponsorcontracten verlangen we van de clubs dat zij minimaal 30% van onze fee inzetten voor duurzaamheid en diversiteit & inclusie. Om ze hierbij te helpen, ontwikkelen we speciale activatieprogramma’s die samenkomen onder de paraplu ‘De club van morgen’. Hoogste tijd voor gelijke kansen Hockey is een prachtige sport. Fair play staat hoog in het vaandel. Als je kijkt naar de positie van mannen en vrouwen is die eerlijkheid er vreemd genoeg niet. Vrouwen in de hockeysport krijgen niet dezelfde kansen als mannen. Met De Inhaalslag brengen we hier verandering in. Wist je dat … … zo’n 80% van de voorzitters in de hockeysport man is? … dat dit in het geval van penningmeesters zelfs bijna 100% is? … dat van alle teams in Nederland 70% van de coaches man is? … dit percentage bij de Dames 1 en Heren 1 zelfs tussen 90% en 100% is? … 75% van de sponsorcommissies man is? … vrouwen vooral de rol van secretaris of lid van de feestcommissie vervullen? … mannen vijf tot tien keer zo veel verdienen als vrouwen in het tophockey? … zo’n 80% van alle sponsorgelden naar mannen gaat? Onze visie Die ongelijkheid tussen mannen en vrouwen is in de rest van onze samenleving niet anders. Het vindt zijn oorsprong in onze historie maar is niet meer van deze tijd. We willen een bank zijn waar iedereen zich thuis voelt. Ongeacht afkomst, religie, seksuele voorkeur, generatie, ras of sekse. In het hockey richten we ons nu eerst op gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Straks voegen we hier ook onze bestaande programma’s voor gelijke kansen voor kinderen in achterstandssituaties (hockey experience) en mindervalide sporters (g-hockey regiodagen) aan toe. Programma De Inhaalslag Dit doen we vanuit het programma ‘De Inhaalslag’. Alle hockeyclubs onder ons sponsorschap slaan tegelijk af. Ook de European Hockey Federation heeft haar zinnen gezet op ‘fair play’ tussen mannen en vrouwen. Mede door onze lobby nemen nu ook dames deel aan de European Hockey League. Het is mooi dat dit nu allemaal samenkomt. Zo brengen we de beweging voor ‘female empowerment’ met elkaar op gang. Dat is niet alleen heel hard nodig, het is ook de hoogste tijd. Passend bij het diversiteit & inclusie beleid van ABN AMRO. Lees hier meer over het  diversiteit & inclusie beleid van ABN AMRO .   Ook voor kinderen in achterstandsituaties: de hockey experience Samen met de clubs, spelers en speelsters gaan we bouwen aan meer gelijke kansen in het hockey Op het digitale platform ‘De Inhaalslag’ brengen we alle activiteiten samen. Voor het bestuur zijn er sessies waarin onbewuste voordelen de hoofdrol spelen. Voor vrouwen zijn er allerlei inspirerende workshops. Hoe zet je jouw droom om in een concreet actieplan? Hoe sta jij ‘je vrouwtje’ in een onderhandeling over je salaris of positie? Hoe leer je beter luisteren naar je lichaam? En hoe kun jij jezelf krachtiger neerzetten met ‘personal branding’? Om het bewustzijn van speelsters en spelers te vergroten voeren we campagne rond grote toernooien. Gelijke kansen voor jongeren Als maatschappelijke bank wil ABN AMRO positieve impact maken op de samenleving. Dat doen we bijvoorbeeld met onze sponsorships op het gebied van sport, kunst en cultuur. Maar ook via onze ABN AMRO Foundation. Jaarlijks zetten tussen de 8.000 en 10.000 bankmedewerkers zich in als vrijwilliger, waarbij ze kinderen door het hele land een mooie dag bezorgen. Bijvoorbeeld door samen met een basisschoolklas een bijzonder museum te bezoeken. Door leerlingen te begeleiden op de grasmat van hun favoriete sportclub. Door lessen te geven over slim sparen, geld uitgeven en niet rood komen te staan. Of door ze te leren programmeren, gewoon vanaf onze eigen laptops. ABN AMRO Foundation focust op kinderen die opgroeien in een minder kansrijke omgeving dan leeftijdsgenoten, zowel financieel als sociaal. We helpen deze groep om hun interesses en talenten te ontdekken, en kennis en skills bij te brengen. Want merken dat je ergens goed in bent, geeft energie en zelfvertrouwen. Zo dragen we bij aan een wereld waarin kinderen het maximale uit hun toekomst kunnen halen. Ook hockeyverenigingen kunnen een positieve bijdrage leveren aan de doelen van de ABN AMRO Foundation door het organiseren van een Hockey Experience voor de eigen Regio. De Hockey Experience is een hockey- & lifeskills programma bedoeld voor kinderen uit groep 5 t/m 8 (evt uitbreiding met groep 4) van scholen met kinderen in achterstandsituaties. Met deze dag krijgen kinderen die (financieel of sociaal) in een minder kansrijke omgeving opgroeien de kans te ontdekken waar zij interesse in hebben, waar ze goed in zijn en energie van krijgen. Door het ontdekken hiervan groeit het vertrouwen van de kinderen in hun eigen kennis en kunde. Het doel is dat kinderen plezier ervaren in de sport en spelenderwijs lifeskills behandelen. Doe jij mee? Met ambassadeurs als Marijke Fleuren, Kim Lammers, Maria Verschoor en Jorrit Croon gaan we de ‘female empowerment’ op het hockeyveld zeker in beweging krijgen. Speel jij bij of ben je lid van een club die ABN AMRO sponsort? Dan kun je uiteraard deelnemen aan de activiteiten van De Inhaalslag. Het platform is niet publiek, toegang verloopt via de club. Graag informeren we jou over wat er allemaal mogelijk is. Hoe de planning eruitziet voor de komende tijd. Maar ook wat jij kunt doen om ‘female empowerment’ binnen jouw club aan te jagen. Mail ons jouw vraag, dan nemen we snel contact met je op. Mijn vraag   Heb jij vragen over het programma, suggesties voor nieuwe producten en/of diensten om De Inhaalslag te realiseren of ontvang je graag meer info wat De Inhaalslag voor jou kan betekenen? Mail dan naar:  hockeysponsoring@nl.abnamro.com